فال حافظ آنلاین :

بهترین روش گرفتن فال حافظ این است که به صورت آنلاین گرفته شود چون وقتی می خواهید با دیوان حافظ فال بگیرید باید نکات زیادی را رعایت کنید ولی وقتی آنلاین باشد نیازی به رعای کردن این همه نکات نیست .

 

شیوه گرفتن فال حافظ :

ابتدا به یکی از سایت هایی که فال حافظ آنلاین دارد مراجعه کنید و بعد از نیت کردن کامل با دلی پاک شروع به گرفتن فال کنید اگرشیوه  این کار را به خوبی نمی دانید با وبلاگ خنده بازار همراه باشید.

 

نيت فال حافظ:

براي اينكه بتوانيد به نتيجه درست برسيد بايد به طور دقيق و با خلوص قلبي نيت كنيد و با باور قلبي از حافظ بخواهيد تا شما را راهنمايي كند و براي اين كار ابتدا چشم هاي خود را بسته و تمركز كنيد و سپس سوره حمد را بخوانيد و اگر مسلمان نيستيد مي توانيد بدون خواندن سوره حمد اين جمله را بگوييد:"اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم كه هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشكار و آرزوي مرا براورده سازي".

 

شرايط فال حافظ

 

بسياري از ايرانيان معتقدند كه با دلي صاف و پاك بايد به گرفتن فال حافظ پرداخت. همچنين برخي مي‌گويند كساني كه مي‌خواهند بعد از گرفته شدن فال اما و اگر بياورند، همان بهتر كه فال را نگيرند و به اصطلاح رايج «وقت خواجه را نگيريد» يا «دلي كه صاف نباشد، فالش صحيح نيست». يكي ديگر از شرايط گرفتن فال حافظ داشتن نيت درست براي فال حافظ است.

 

منبع : trueliife




بازدید : 83
[ دوشنبه 24 شهریور 1399 ] [ 8:02 ] [ نویسنده : احمد رضایی ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.